SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiKirjautuminen (Koivu/Shibboleth) SiirtymälinkkiKirjautuminen (Erillistunnus) OULUN YLIOPISTO TUTKII

Artikkeli/Tieteellinen aikakauslehti
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Micro-Enterprises’ Digital Marketing Tools for Building Customer Relationships - Nikunen, Tuulia; Saarela, Martti; Oikarinen, Eeva-Liisa; Muhos, Matti; Isohella, Lari 2017


Laji Artikkeli
Alalaji Tieteellinen aikakauslehti
Tyyppi Alkuperäisartikkeli
Tekijät Nikunen, Tuulia; Saarela, Martti; Oikarinen, Eeva-Liisa; Muhos, Matti; Isohella, Lari 
Tekijöiden lukumäärä
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän laitos
auki Yliopiston muut tekijät
auki Yliopiston muut yksiköt
Artikkelin nimi Micro-Enterprises’ Digital Marketing Tools for Building Customer Relationships 
Lehden nimi
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2017  ja 2017 
Volyymi tai lehden numero 12 Lehden numero
Sivut tai artikkelinumero 171-188 
Referee Kyllä
ISSN 1854-4231 
Lehden Jufo-taso
Julkaisukieli englanti
Julkaisumaa Slovenia
Kansainvälisyys Kansainvälinen
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa Ei
Kansallinen yhteisjulkaisu Ei kansallinen yhteisjulkaisu
DOI-tunniste 10.26493/1854-4231.12.171-188 
Avoin saatavuus Open access -julkaisukanavassa ilmestynyt julkaisu
Verkkojulkaisun linkki http:/doi.org/10.26493/1854-4231.12.171-188
Rinnakkaistallennettu Kyllä
Rinnakkaistallenteen verkkolinkki http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe201708238189
OKM:n tieteenalaluokitus Yhteiskuntatieteet/Liiketaloustiede
Yhteiskuntatieteet/Muut yhteiskuntatieteet
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A1 
Asiasanat digital marketing; micro-enterprise; digital marketing tool; customer relationship 
Lyhyt linkki tähän tietueeseen