SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiKirjautuminen (Koivu/Shibboleth) SiirtymälinkkiKirjautuminen (Erillistunnus) OULUN YLIOPISTO TUTKII

Artikkeli/Konferenssijulkaisu
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Perceptions of Digital Marketing Tools in New Micro-enterprises - Isohella, Lari; Oikarinen, Eeva-Liisa; Saarela, Martti; Muhos, Matti; Nikunen, Tuulia 2017


Laji Artikkeli
Alalaji Konferenssijulkaisu
Tyyppi Artikkeli tieteellisessä konferenssijulkaisussa
Tekijät Isohella, Lari; Oikarinen, Eeva-Liisa; Saarela, Martti; Muhos, Matti; Nikunen, Tuulia 
Tekijöiden lukumäärä
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän laitos
auki Yliopiston muut tekijät
auki Yliopiston muut yksiköt
Artikkelin nimi Perceptions of Digital Marketing Tools in New Micro-enterprises 
Teoksen nimi MakeLearn : Management Challenges in a Network Economy : Proceedings of the MakeLearn and TIIM International Conference 17–19 May 2017, Lublin, Poland 
Konferenssin vakiintunut nimi (Jufo) Ei jufo-konferenssi/not jufo-conference 
Konferenssin nimi (Ei Jufo) MakeLearn & TIIM 2017 Conference 
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2017  ja 2017 
Teoksen toimittajat Valerij Dermol and Marko Smrkolj 
Kustantaja (Jufo) Ei jufo-kustantaja/not jufo publisher 
Kustantaja (Ei Jufo) ToKnowPress 
Kustannuspaikka Bangkok, Celje, Lublin 
Sivut tai artikkelinumero 85-95 
Referee Kyllä
ISBN 978-961-6914-21-5 ISBN-E 978-961-6914-21-5 
Sarjan nimi MakeLearn 
Sarjan numero 2232-3309 
ISSN 2232-3309 
Sarjan Jufo-taso
Julkaisukieli englanti
Julkaisumaa Thaimaa
Kansainvälisyys Kansainvälinen
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa Ei
Kansallinen yhteisjulkaisu Ei kansallinen yhteisjulkaisu
Avoin saatavuus Open access -julkaisukanavassa ilmestynyt julkaisu
Verkkojulkaisun linkki http://www.toknowpress.net/ISBN/978-961-6914-21-5/papers/ML17-007.pdf
Rinnakkaistallennettu Kyllä
Rinnakkaistallenteen verkkolinkki http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe201708288234
OKM:n tieteenalaluokitus Yhteiskuntatieteet/Muut yhteiskuntatieteet
Yhteiskuntatieteet/Liiketaloustiede
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A4 
Asiasanat new micro-enterprise; start-up; digital marketing; perceptions of digital marketing; Finland 
Lyhyt linkki tähän tietueeseen