SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiKirjautuminen (Koivu/Shibboleth) SiirtymälinkkiKirjautuminen (Erillistunnus) OULUN YLIOPISTO TUTKII

Artikkeli/Tieteellinen aikakauslehti
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Public advisory services for early-stage companies in northern sparsely populated area - Saarela, Martti; Kauppila, Osmo; Niinikoski, Eija-Riitta; Muhos, Matti; Leviäkangas, Pekka 2015


Laji Artikkeli
Alalaji Tieteellinen aikakauslehti
Tyyppi Alkuperäisartikkeli
Tekijät Saarela, Martti; Kauppila, Osmo; Niinikoski, Eija-Riitta; Muhos, Matti; Leviäkangas, Pekka 
Tekijöiden lukumäärä
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän laitos
auki Yliopiston muut tekijät
auki Yliopiston muut yksiköt
Artikkelin nimi Public advisory services for early-stage companies in northern sparsely populated area 
Lehden nimi
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2015  ja 2015 
Volyymi tai lehden numero Lehden numero
Sivut tai artikkelinumero 356-375 
Referee Kyllä
ISSN 1753-0660 
Lehden Jufo-taso
Julkaisukieli englanti
Julkaisumaa Sveitsi
Kansainvälisyys Kansainvälinen
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa Ei
Kansallinen yhteisjulkaisu Ei kansallinen yhteisjulkaisu
DOI-tunniste 10.1504/IJIRD.2015.074062 
Avoin saatavuus ei vastausta
Verkkojulkaisun linkki http://dx.doi.org/10.1504/IJIRD.2015.074062
Rinnakkaistallennettu Kyllä
Rinnakkaistallenteen verkkolinkki http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe201705126400
OKM:n tieteenalaluokitus Yhteiskuntatieteet/Muut yhteiskuntatieteet
Julkaisun koulutusala Kauppatieteellinen
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A1 
Tilauspaikka http://www.inderscience.com/jhome.php?jcode=ijird 
Asiasanat public advisory services; PASs; public business services; sparsely populated area; SPA; micro-sized enterprises; stage models; entrepreneurship support; growth; northern populated areas; perceived customer value; innovation; regional development 
Lyhyt linkki tähän tietueeseen